OCZEKUJESZ NAJLEPSZYCH REZULTATÓW?
Skorzystaj z terapii z wykorzystaniem platformy medycznej INDIBA S.A.
W naszej pracy korzystamy z INDBA Activ – nowoczesnej, opatentowanej i bezpiecznej metody, która pomaga osiągnąć wyjątkowe efekty niezwykle szybko (w niektórych przypadkach skraca czas terapii nawet o 50%). To obecnie jeden z najlepszych sposobów uzupełnienia terapii manualnej. Na co dzień korzysta z niego ponad 100 tys. pacjentów na całym świecie.

Korzyści dla Ciebie

INDIBA S.A. w terapii umożliwia:

• szybsze zdrowienie tkanek i skrócenie czasu leczenia
  • redukcję bólu oraz stanów zapalnych i wykorzystanie naturalnego potencjału regeneracji organizmu,
  • szybszy powrót do aktywności i dobrego samopoczucia.

Znakomicie sprawdza się przy:

• skręceniach, zerwanych mięśniach, uszkodzeniach kości,
  • zapaleniu stawów, ścięgien, kaletek bądź torebek stawowych,
  • leczeniu bólów szyi, pleców, okolicy bioder, przepuklin krążków międzykręgowych,
  • terapii stawów skroniowo-żuchwowych,
  • terapii mięśni dna miednicy,
  • mobilizacji blizn (poprawiając ich estetykę oraz zapobiegając powstawaniu zrostów i zwłóknień).

To tylko kilka przykładów, w których INDIBA S.A. przynosi doskonałe rezultaty. Przy tym nie ma działań ubocznych (przeciwwskazaniem do korzystania z urządzenia jest jedynie: ciąża, posiadanie rozrusznika serca, zakrzepowe zapalenie żył). Wszczepione metalowe implanty bądź wystąpienie choroby nowotworowej w przeszłości nie dyskwalifikują pacjenta z terapii.

Jak INDIBA S.A. działa na organizm

Opatentowany system Proionic stymuluje komórkową wymianę jonową, przywraca fizjologiczną aktywność elektryczną komórek, a tym samym przyczynia się do szybszej regeneracji i odbudowy tkanek.
INDIBA S.A. działa na trzech poziomach aktywacji komórkowej:

• Biostymulacja – towarzyszy jej uczucie znikomego ciepła, w tym momencie działa nietermiczny czynnik, wywołujący wewnątrztkankową stymulację. Poprawia przepuszczalność błony komórkowej, zwiększa komórkową wymianę jonową
    i prowadzi do efektywnej regeneracji tkanek, wzrostu metabolizmu komórkowego oraz zapotrzebowania na tlen.

• Mikrocyrkulacja – odczuwasz lekkie ciepło, a Twoje tkanki są pobudzone do dalszej samoregeneracji. Rozszerzenie naczyń kapilarnych odżywia i dotlenia tkanki, usprawniając żylne i limfatyczne wchłanianie zwrotne.

• Hiperaktywacja – kiedy odczuwasz wyraźne ciepło, w Twoim organizmie znacząco usprawnia się metabolizm komórkowy i aktywuje proces przebudowy tkanki, zwalczając zwłóknienia. Tkanka zostaje przebudowana nawet w chronicznych stanach, gdzie zwłóknienie jest obecne od dłuższego czasu (wynik przeszłych urazów czy artretyzmu).

Co stoi za skutecznością INDIBA S.A.

Wyjątkowa, opatentowana technologia INDIBA S.A. wykorzystuje fale radiowe o częstotliwości 448 kHz i bazuje na doprowadzaniu do tkanek i komórek prądu za pomocą elektrod. W odróżnieniu od innych rozwiązań technologia działa zarówno na tkanki miękkie, chrzęstne, jak i kostne.

Dzięki interakcjom elektromagnetycznym, opartym na systemie kondensacyjnym, urządzenie wytwarza wewnątrz tkanki ruch ładunków elektrycznych w formie jonów. Elektroda rezystywna RES oddziałuje na twarde elementy szkieletu mięśniowego (kości, ścięgna, więzadła), zaś elektroda kondensacyjna CAP działa na tkanki miękkie. W zabiegu wykorzystywana jest jeszcze elektroda bierna, która zamyka obwód i umożliwia przekazanie energii w ściśle określone miejsce.

W terapii INDIBA S.A. stosujemy profesjonalne, wysokiej jakości preparaty, które zwiększają efektywność wykorzystania tej technologii.

Sprawdzona przez profesjonalistów

Dzięki nam możesz skorzystać z niezwykle skutecznej metody, zarezerwowanej do niedawna głównie dla zawodowych sportowców. Tam skuteczność i szybkość ma ogromne znaczenie, a dzięki innowacyjnej technologii – popartej ponad 30 latami badań i ciągle udoskonalanej – wiemy, jaka terapia sprawdzi się w Twoim przypadku najlepiej. Nasi fizjoterapeuci ukończyli specjalistyczne szkolenia z metody INDIBA S.A. w Salveo Medical Devices w Bytomiu – jedynym oficjalnym ośrodku szkoleniowym INDIBA w Polsce.

Z rozwiązań INDIBA S.A. korzysta obecnie ponad 200 największych federacji sportowych na świecie, wśród nich są kluby sportowe, takie jak FC Barcelona, Chelsea, FC Liverpool oraz sportowcy indywidualni m. in. R. Nadal, J. Gomez.

Zapraszamy do skorzystania z terapii INDIBA S.A.w naszym gabinecie!